20 January 2010

Apa Itu MyStar-B ???

Assalamualaikum & selamat sejahtera .....

Oleh kerana ramai yang bertanyakan tentang Program MyStar-B, jadi saya ambil kesempatan ini untuk terangkan secara ringkas apa itu MyStar-B ?

MyStar-B jugak merupakan sebuah produk e-Pendidikan yang dihasilkan untuk kanak-kanak berumur diantara 3 hingga 6 tahun.

Kelebihannya adalah ia dimuatkan dengan konsep pembelajaran pelbagai bahasa seperti Bahasa Inggeris, Bahasa Arab, Bahasa Jepun. Sudah pasti Bahasa Melayu adalah wajib kerana merupakan Bahasa Rasmi kita.
Sekarang ini syarikat dalam proses memasukkan Bahasa Cina, Tamil & Thai. MENARIK BUKAN ? Bukan setakat anak2 mak & bapak anak pun sama-sama boleh belajar :)

Cuma nak habaq awai2 kat sini program MyStar-B ini masih dalam proses kemaskini & mungkin ada modul2 tertentu yang masih belum lengkap.

Skop pembelajaran di pecahkan kepada beberapa bahagian iaitu, anggota badan, haiwan, objek, warna dan lain-lain lagi seperti paparan di bawah.

Sistem akan memaparkan gambar-gambar dan juga sebutan yang dapat menarik minat kanak-kanak untuk belajar.

Kawan saya tanya BERAPA HARGA ??? Saya kata FREE JER.

Dia tanya lagik ... hang biar BETUL ??? secara berseloroh saya menjawab BIAR BETUL2 ... TAPI MEMANG BETUL ..... saya tanya lagik KENAPA TAK PERCAYA KA ???

Kalau tak percaya hang bukak akaun PARENT ( akan diterangkan kemudian ) ...

Dengan menggunakan akaun PARENT tersebut kita semua dapat "access" laman web http://mystar-b.com.my ..... tunggu apa lagik jom daftar diri anda.



1 comment:

  1. Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

    Sekadar ingin berkongsi sesuatu. Design grafik MYSTAR dalam blog, powerpoint dan proposal yang ada skrg ni nampak lebam je. Justeru saya sempatkan juga ptg tadi untuk design 12 grafik dan ecover 3D yang boleh impress klien dan meningkatkan persembahan blog anda. Saya terfikir untuk berkongsi dengan semua para usahawan MYSTAR. Pergi jengok kat http://mystarzone.com/ dan donload PERCUMA.

    regards,
    shaharuddin saari
    http://shaharuddin.com
    http://mystarzone.com

    ReplyDelete